Hotel Pod Filarami - Czeladź
Zarezerwuj idealny dla siebie hotel
Hotel Pod Filaramihotele
Liczba pokoi
13
WiFi
Parking
Wyżywienie
Udogodnienia
Pokoje dla singli
Rozmawiamy
Liczba pokoi
13
WiFi
Parking
Wyżywienie
Udogodnienia
Pokoje dla singli
Rozmawiamy
W naszej ofercie m.in.: prywatny parking, faks / ksero, WiFi, ogrzewanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatne WiFi, Płatności bezgotówkowe są możliwe, parking na miejscu, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, WiFi dostępne w całym obiekcie, usługa prasowania, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, codzienne sprzątanie, restauracja, dostęp do Internetu, obsługa pokoju, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, ogród, taras, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, pokoje dla niepalących, sejf, gaśnice, przechowalnia bagażu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, taras słoneczny, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, dostęp za pomocą karty, całkowity zakaz palenia, parking, toaleta z uchwytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, monitoring wokół obiektu, meble ogrodowe, Możliwe wystawienie faktury, bezpłatny parking.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Pod Filarami o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracownikówpodróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Restauracja jest czynna w godzinach 15:00–18:00.Dostępne pokoje:
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 30 mkw);
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 20 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 20 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 20 mkw).

